vineri, 4 decembrie 2009

Pipera- drumul pe care-ti distrugi masina

Azi am avut treaba la sediul inmatriculari auto Pipera. De acolo am plecat direct la IKEA-Baneasa.Nimic deosebit pana aici. Interesant este traseul pe care l-am urmat. Am ales sa o iau prin Pipera-Tunari ca sa ajung in complexul Baneasa pe la Gradina Zoologica.La podul de la Pipera peste calea ferata (pod care inca nu este finalizat) am dat de acest drum (vezi imagini alaturate).
Recomand acest traseu pentru cei care vor senzatii tari sau pentru cei care sunt pasionati de raliuri pe macadam.
De asemenea ii compatimesc pe cei care lucreaza in zona si sunt obligati sa o ia pe aceasta scurtatura.
In administrarea cui este acest drum? Cat costa sa aduci cateva basculante cu pietris/balast pentru a nivela macar aceasta portiune cu trafic destul de intens?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii