marți, 1 decembrie 2009

1 Decembrie- Ziua Nationala a Romaniei

Astazi am fost la Arcul de Triumf pentru a vedea parada militara organizata an de an pe 1 Decembrie. Am mai fost si in alti ani,dar de fiecare data am ajuns mai spre final si n-am apucat sa vad mai nimic. Avand in vedere ca locuiesc la 2-3 minute de mers cu masina de Arcul de Triumf , mi-am propus ca in acest an sa ajung printre primii la locatia defilarii pentru a putea face si ceva fotografii.
Asa ca, azi la 10.00 fix, eram deja "plantat" langa gardul de protectie cu speranta de a prinde un loc cat mai bun, cu o vizibilitate cat mai mare pentru parada ce urma sa inceapa la ora 11.00.Asa cum se vede si din fotografiile alaturate, piata era deja ocupata cu o ora inainte de inceperea propriu-zisa a defilarii, si cu greu am reusit sa ma pozitionez pe randul patru.
Ora de asteptare pana la inceperea defilarii a trecut foarte repede, deoarece am fost "ocupat" cu pastrarea pozitiei favorabile. Asa cum soldatii nostri au luptat la Marasti-Marasesti, asa m-am "luptat" si eu cu tupeul jegos si nesimtirea unora de a se baga in fata mea.
Parada a durat circa 40 minute, timp in care au trecut prin fata multimii detasamente reprezentand toate fortele terestre, aeriene si navale. Nu a lipsit nici tehnica militara, dupa parerea mea destul de invechita.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii